Kärlek

Bloggen har blivit lidande så som jag sett många andra bloggar ha blivit.
En del på grund av semester andra på grund av sjukdom.
Och den trevligaste orsaken är min ursäkt.

Kärlek.

Jag har träffat mannen i mitt liv.
Han som ser mig som en snöflinga; unik och speciell.
Han som säger att jag har tänt ljuset.
Han som tycker att jag är för dyrbar för att förlora.
Han som älskar mig lika mycket som jag älskar honom.

Men nu är detta varken en singelblogg där jag tappat ämnet att skriva om eller en personlig blogg där sådant här bör tas upp, därför kommer snart ett inlägg som försöker dölja detta personliga som jag bara vill skrika ut till hela världen att jag funnit!!

Skriv nåt

Gör LillaStoraJag glad:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Det du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0