Heminredningsbloggar

Jag läser sjukt många heminredningsbloggar.
Det är jättekul, men...

...vissa saker upprepas rätt ofta.

Och jag har så klart sammanställt en lista:

- Bumlinglampa

- Marimekkoskål

- Pappelinamatta

- Kitchen Aid

- Ögonkakaotavla

- Zinkhus

- Kakfat/våningsfat Babell
- Iittalalyktor

- Yankee candle

- Tavla gjord med Wordle

- Ljusstakar från ICA, ljuspunkt

- Stora bokstäver

- Tavla med eankod
- Stringhylla

- Tyget Staden

Vad har jag missat?


Skriv nåt
Postat av: Leel

Du har slagit huvudet på spiken på det som just nu alla vill ha. Men vad är nästa tend produkt det är frågan och det är det som spännande.





//Leel

2009-02-18 @ 15:43:26
URL: http://cosycorner.se
Postat av: Sara

Heeeeeeeeeej, kul att du gjort en lista. Jag är nämligen efter lite konstruktiv kritik. Jag och min kompis Anna har precis börjat med en shopping/inredningsblogg och skulle behöva din input. Vad tycker du, ta en kik.



www.villha.weebly.com/blogg.hmtl



Sara

2010-01-31 @ 13:14:33
URL: http://www.villha.weebly.com/blogg.html
Postat av: Lena

Visst har du rätt i din lista men en sak glömde du -väggord.

2010-03-03 @ 21:24:39

Gör LillaStoraJag glad:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Det du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0