Diet

Jag håller på att gå ner i vikt och det kan man ju tro bara innebär fördelar.
Men icket!

Jag har upptäckt två saker jag stör mig på:

Den första är bitterljuvt.
Mina kläder passar inte längre!
Det blir till att shoppa nytt och det kan ju vara en väldigt trevlig sysselsättning.
Om man har råd....

I och med att jag inte har tänkt stanna i vikten jag har nu så blir frågeställningen: när ska man sluta gå i för stora kläder och börja shoppa nya??!
Jag menar, jag måste ju ändå köpa nytt sen när jag nått min vikt som jag ska stanna vid...
Svårt det där.

Den andra saken är av mer kroppslig karaktär.
Nämligen mina bröst.
Dom har ändrat storlek.
Till det mindre då förstås.

Och jag vet inte om jag gillar det alls...

Skriv nåt
Postat av: AMANDA

jo det är sant :)

men tråkigt att betala av for life typ :/

2009-01-25 @ 13:58:41
URL: http://aujmalm.blogg.se/

Gör LillaStoraJag glad:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Det du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0