Varför jag aldrig kommer att bli en framgångsrik bloggare...

Jag skulle aldrig kunna skapa en blogg med en speciell inrikting.
Anledningarna är många.

Heminredningsblogg:
- Jag bor i ettt vardagsrum med ytterligare 3 grabbar i hushållet.
- Jag har inte tagit hit några av mina möbler, knappt några av mina saker heller.
- Vi ska snart flytta till en större lägenhet.
- Det krävs pengar för att handla nya saker hela tiden, för att kunna pyssla ihop något, för att göra något som har med saker att göra överhuvudtaget.

Modeblogg:
- Jag klär mig som en kratta.
- Det krävs pengar för att köpa nytt att visa upp.
- Jag har inte köpt något nytt på några månader, hur kul är det att visa upp sin gamla garderob hela tiden?

Matblogg:
- Det är oftast min gubbe som lagar all mat.
- Jag äter inte så variationsrikt just nu då jag ska ner i vikt.
- Jag kommer sällan på nya rätter.

Personlig blogg:
- Jag har inget intressant att skriva om.
- Jag har inget behov av att skriva om mig själv, om vad jag gjort, känner, tänker....

Men framför allt:
- Jag skulle aldrig klara av att uppdatera bloggen varje dag, helst ska det ju vara ett par inlägg per dag.

En blogg med få uppdateringar lockar ingen.
En blogg med bara svammel lockar nog ingen heller.
En blogg utan innehåll lockar ingen.

Så.. Varför skriver jag??

Skriv nåt
Postat av: Eva

Skriv för din egen skull, vad du än skriver om. Skriv för att det är roligt eller för att du vill skriva av dig eller kanske bara för att du har tråkigt en stund. :)

2009-02-18 @ 14:30:37
URL: http://www.metrobloggen.se/5221lovlie

Gör LillaStoraJag glad:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Det du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0