Fredag den 13:e...

Man kan tro att denna dagen ska betyda otur.
Men inte för mig.

Dagen började i och för sig med att jag fick lov att kliva upp väldigt tidigt.
Men det är enligt mitt synsätt och inget som alla skulle hålla med mig om.
Ett besök på arbetsförmedlingen gjorde att mina dumma tankar om dom svajade en aning.
Min handläggare var både praktisk, rationell och snabb.

Efter det hade jag ett inbokat möte med en naprapat som för mig var ny.
Han var väldigt duktig och ryggen känns helt OK.
Det blir fler besök hos honom framöver.

Solen skiner.
Jag är mätt.
Gubben kommer hem i kväll.
Jag står med i tidningen som nyutexad socionom.
Jag är älskad.

Så vad kan man klaga på?

Annat är det för en av grabbarna jag bor med. Han förärades med en p-böter idag.

Skriv nåt

Gör LillaStoraJag glad:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Det du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0